Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Podsumowanie - najpopularniejsze gadżety w 2020 roku

Posted by sunrise 17/12/2020 0 Comment(s)

Koniec roku to zawsze czas podsumowań. Także w branży marketingowej. Dzisiaj postaramy się przybliżyć Państwu, jakie gadżety w 2020 roku były najpopularniejsze i jakie trendy najmocniej odcisnęły swoje piętno na rynku z akcesoriami reklamowymi. Obyło się bez rewolucji, ale nie brakowało nowości!

Klasyczne gadżety reklamowe ciągle mają się dobrze

Nasz przegląd 2020 roku rozpoczniemy od klasyków, które nigdy nie wychodzą z mody i które nigdy nie nudzą się firmom ani obdarowanym klientom. Wśród tradycyjnych gadżetów reklamowych wysoko plasują się, rzecz jasna, wszelkiego rodzaju artykuły piśmiennicze, w tym długopisy z logo czy notesy. Popularność biurowych gadżetów reklamowych nie może dziwić – to akcesoria, których zawsze potrzebujemy, często używamy i które zawsze warto mieć pod ręką. Klienci chętnie przyjmują podarki tego typu, co jest gwarancją tego, że gadżet nie trafi w kąt i będzie wspierał firmę w budowaniu pozytywnego wizerunku. Artykuły piśmiennicze opatrzone logo z nazwą firmy to także stosunkowo tania forma promocji, co stanowi kolejny atut tego rozwiązania.

2020 rokiem gadżetów ekologicznych

Pewną nowością, która odcisnęła mocne piętno na branży marketingowej jest natomiast zwrot w stronę gadżetów ekologicznych. W roku 2020 był to jeden z najprężniej rozwijających się trendów, którego kontynuacji z pewnością doczekamy się w kolejnych latach. W tej kategorii królowały akcesoria wykonane z recyklingowanych oraz naturalnych materiałów. Prym wiodły tu gadżety drewniane, z korka, tektury, a także bambusa, który okazał się prawdziwym hitem.

Bambusowe długopisy, pudełka, notesy, kubki oraz bidony stały się wielkim przebojem. Popularność ekologicznych artykułów promocyjnych można wiązać z rosnącą świadomością konsumencką, objawiającą się sięganiem po produkty wielokrotnego użytku, do których powstania użyto naturalnych surowców. Moda na eko gadżety to jednak nie tylko dbałość o środowisko, ale i pokłosie prowadzenia zdrowego trybu życia. Firmy, które stawiały na przyjazne planecie dodatki i akcesoria miały w tym roku zdecydowanie większe szanse na zaskarbienie sobie sympatii klientów.

Modne torby z nadrukiem

W branży gadżetów reklamowych w 2020 roku można było także zaobserwować wzmożone zainteresowanie materiałowymi torbami i plecakami-workami z nadrukiem. Wykonane z bawełny stanowiły dla wielu marek obowiązkowy dodatek do zakupów. Praktyczne torby i plecaki tego typu docenili klienci, którzy gadżety reklamowe zabierają na zakupy, do pracy czy na piknik. Pakowne i ładne bawełniane prezenty są artykułem, który pozwala na znakomitą ekspozycję firmowego logo, co nie uszło uwadze działom marketingowym.

Elektronika najlepszym prezentem dla klienta

Rok 2020 należał także do elektronicznych gadżetów reklamowych. Klienci byli obdarowywani m.in. akcesoriami do smartfonów: zawieszkami, etui, czyścikami czy uchwytami. W tym segmencie na uwagę zasługują także gadżety reklamowe, takie jak elektroniczne krokomierze, bransoletki fitnessowe i różnego rodzaju monitory aktywności. Do bardziej ekstrawaganckich gadżetów reklamowych z działu elektronicznego należały kamery sportowe czy drony.