We use cookies to make your experience better. To comply with the new e-Privacy directive, we need to ask for your consent to set the cookies. Learn more.
Nasza firma już od wielu lat zajmuje się dystrybucją szerokiego asortymentu gadżetów reklamowych klientom prywatnym oraz biznesowym. Przez ten czas wypracowaliśmy niezawodny system pracy, pozwalający nam w szybkim tempie realizować kolejne zamówienia. Dzięki temu masz pewność, że dostawa zamówionych produktów odbędzie się w wyznaczonym przez nas terminie.
Standardowy czas realizacji zamówienia to od 7 do 14 dni roboczych. Jednak w zależności od specyfiki zlecenia możemy go modyfikować. Wpływa na niego między innymi liczba zamówionych produktów, a także rodzaj nadruku (sitodruk, haft, tłoczenie i inne).
Dostawy zamówionych produktów w naszej firmie realizowane są przez sprawdzoną firmę kurierską UPS, gwarantującą szybki czas dostarczenia paczki. Koszty dostawy są następujące:
Karton – 16 zł netto
Paleta – 180 zł netto
Wszystkie wysyłane przez nas artykuły są zabezpieczane w odpowiedni sposób, aby uchronić je przed jakimikolwiek uszkodzeniami mechanicznymi. Jeśli mimo to klient dostrzeże, że dostarczony produkt jest uszkodzony, powinien wypełnić odpowiednią rubrykę listu przewozowego w obecności kuriera.
Istnieje oczywiście możliwość osobistego odbioru zamówionych artykułów w siedzibie Gift Design w Krakowie.
Aby zapewnić bezpieczeństwo transakcji, w przypadku trzech pierwszych zamówień prosimy zamawiających o zapłatę w formie gotówki. Jeśli klient zrezygnuje z usługi po jej akceptacji, ponosi on koszty prac, które zostały już podjęte.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące dostawy lub płatności w naszej firmie, zachęcamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i wyjaśnimy wątpliwości.