Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Dostawa i płatności

Nasza firma już od wielu lat zajmuje się dystrybucją szerokiego asortymentu gadżetów reklamowych klientom prywatnym oraz biznesowym. Przez ten czas wypracowaliśmy niezawodny system pracy, pozwalający nam w szybkim tempie realizować kolejne zamówienia. Dzięki temu masz pewność, że dostawa zamówionych produktów odbędzie się w wyznaczonym przez nas terminie.


Standardowy czas realizacji zamówienia to od 7 do 14 dni roboczych. Jednak w zależności od specyfiki zlecenia możemy go modyfikować. Wpływa na niego między innymi liczba zamówionych produktów, a także rodzaj nadruku (sitodruk, haft, tłoczenie i inne).


Dostawy zamówionych produktów w naszej firmie realizowane są przez sprawdzoną firmę kurierską UPS, gwarantującą szybki czas dostarczenia paczki. Koszty dostawy są następujące:

  • Karton – 17 zł netto
  • Paleta – 135 zł netto


Wszystkie wysyłane przez nas artykuły są zabezpieczane w odpowiedni sposób, aby uchronić je przed jakimikolwiek uszkodzeniami mechanicznymi. Jeśli mimo to klient dostrzeże, że dostarczony produkt jest uszkodzony, powinien wypełnić odpowiednią rubrykę listu przewozowego w obecności kuriera.


Istnieje oczywiście możliwość osobistego odbioru zamówionych artykułów w siedzibie Gift Design w Krakowie.


Aby zapewnić bezpieczeństwo transakcji, w przypadku trzech pierwszych zamówień prosimy zamawiających o zapłatę w formie gotówki. Jeśli klient zrezygnuje z usługi po jej akceptacji, ponosi on koszty prac, które zostały już podjęte.


Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące dostawy lub płatności w naszej firmie, zachęcamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i wyjaśnimy wątpliwości.