Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

FAQ

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, należy wysłać nam maila i przekazać w nich liczbę zamawianych produktów oraz szczegółowe preferencje dotyczące usługi. Na tej podstawie wykonamy wycenę całej usługi. Maila można nam wysłać poprzez specjalny formularz, dostępny po kliknięciu w przycisk „Zapytaj o produkt”.



Czy koszty zamówienia obejmują również stworzenie nadruku czy zdobienia?

Nie. Wstępne koszty wyceny obejmują wyłącznie wybrane przez klienta produkty. Dopiero po ustaleniu szczegółów zamówienia i przesłaniu preferencji dotyczących techniki zdobienia oraz materiałów (napisów, logo) możemy stworzyć ostateczną wycenę.



Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Najczęściej czas realizacji w naszej firmie wynosi od 7 do 14 dni roboczych. W przypadku dużych bądź niestandardowych zamówień okres ten ustalany jest indywidualnie.



Jakie realizujecie techniki zdobienia produktów?

W ramach naszych usług tworzymy zdobienia w technice sitodruku, tampodruku, transferu, grawerowania, nadruku UV, sublimacji, jak również naklejek epoksydowych. W razie wątpliwości klienta, który rodzaj wybrać, nasi konsultanci chętnie doradzą odpowiednie rozwiązanie, dopasowane do potrzeb klienta.



Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Oczywiście, nie ma żadnego problemu, aby odebrać zamówiony produkt w siedzibie naszej firmy przy ulicy Zabłocie 39/207 w Krakowie. Wystarczy zgłosić taką chęć podczas składania zamówienia. Po zrealizowania zlecenia klient otrzyma odpowiednią informację, że artykuły czekają na odbiór.



Jaka firma kurierska obsługuje dostawy w waszej firmie?

Standardowo nasza firma Gift Design korzysta z usług kuriera UPS. Jest to gwarancja szybkiej dostawy w wybrane przez klienta miejsce. Większość paczek jest dostarczana do klientów w przeciągu 24 godzin od wysłania.



Jak wygląda kwestia płatności w firmie?

Ze względu na bezpieczeństwo transakcji pierwsze trzy zamówienia powinny być opłacone w 100 % z góry, w ramach gotówkowej przedpłaty. Kolejne zlecenia mogą być opłacone na podstawie faktury proformy, zobligowanej do zapłaty w przeciągu 14 dni.



Czy za wykonane usługi wystawiacie fakturę VAT?

Oczywiście, w przypadku każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT – zarówno przy przedpłacie gotówkowej, jak i proformie.



Czy przed realizacją usługi tworzycie projekt danego produktu?

Jeśli klient wyśle nam projekt nadruku w formie pliku wektorowego, bez problemu możemy wykonać wizualizację wybranych przez klienta produktów. Wystarczy jedynie przesłać nam materiały oraz wyrazić chęć otrzymania wizualizacji.



Czy w razie potrzeby doradzacie w zakresie doboru produktu do branży klienta?

Oczywiście! Jeśli nie masz pewności, które rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze, zawsze możesz skontaktować się z nami. Mamy bogate doświadczenie w zakresie sprzedaży upominków reklamowych, dzięki czemu będziemy mogli doradzić odpowiednie rozwiązanie, które będzie atrakcyjne dla Twoich klientów.



Czy realizujecie niestandardowe zamówienia?

W naszej firmie każde zamówienie traktujemy jak standardowe, proponując rozwiązania idealnie dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Dlatego też zachęcamy do kontaktu z nami w celu ustalenia szczegółów zamówienia.