Wybierając materiały promocyjne, warto postawić na artykuły, które będą towarzyszyć naszym klientom każdego dnia. Gdy będą sięgać po gadżety biurowe z logo naszej firmy podczas codziennych czynności, z pewnością zwiększy się ich świadomość naszej marki i przywiązanie do niej. A to może mieć realne przełożenie na ich decyzje zakupowe. Dlatego warto zainwestować w designerskie, a przede wszystkim praktyczne gadżety reklamowe do biura, takie jak:
Choć w większości piszemy na komputerze, to i tak czasem niezbędny okazuje się tradycyjny długopis czy też pióro. Sięgamy po nie, by złożyć na ważnych dokumentach własnoręczny podpis bądź też by zanotować mniej lub bardziej ważne informacje. To uniwersalny gadżet, który znajdzie zastosowanie w każdym biurze i w każdym domu. Dlatego świetnie sprawdzi się do rozpowszechniania informacji o danej marce.\
Planując zadania, umawiając spotkanie biznesowe czy też zastanawiając się nad terminem urlopu, sięgamy po kalendarz. Warto zadbać o to, by był on zawsze dostępny w widocznym miejscu – może wisieć na ścianie bądź stać na biurku. Ciekawą opcję stanowi również podkładka pod mysz komputerową z nadrukiem w formie kalendarza na dany rok.
Wiele osób pracujących w biurze nie wyobraża sobie bez nich życia. Możemy zanotować na nich ważne zadania bądź informacje i przykleić na przykład na monitorze komputera, dzięki czemu będą zawsze w zasięgu wzroku.
Są niezastąpione podczas codziennej pracy, jak i szkoleń. Choć wiele osób preferuje notatki w formie elektronicznej, tradycyjne zapiski nie tracą na znaczeniu. Podczas szkoleń wciąż można zaobserwować, jak wiele osób zapisuje informacje w tradycyjnych notatnikach. Dzięki temu w każdej chwili można sięgnąć do zapisków i zawsze mieć je przy sobie.
Pendrive, kabel USB, stacja pogody, zegarek, lampka biurkowa, słuchawki, wskaźniki laserowe – te proste gadżety nie tylko ułatwią, ale też uprzyjemnią codzienną pracę. Dlatego warto zamieścić na nich logo naszej firmy i podarować je zarówno obecnym, jak i potencjalnym klientom.