Warto wykorzystać magię Świąt dla budowania wizerunku marki. A pomogą w tym niepozorne, drobne upominki zarówno dla pracowników, jak i klientów czy też kontrahentów. To drobny gest, a jednak wpływa pozytywnie zarówno na budowanie, jak i podtrzymanie pozytywnych relacji.
Zastanawiasz się, jakie świąteczne gadżety firmowe będą najlepsze? Proponujemy symboliczne upominki nawiązujące zarówno do okresu bożonarodzeniowego, jak i do Twojej firmy. Wystarczy zamieścić na nich logo firmy bądź też dowolny napis czy też grafikę pozwalającą na identyfikację z marką.
Z roku na rok przybywa zwolenników designerskich, a przy tym funkcjonalnych gadżetów reklamowych. Nie ma w tym nic dziwnego – to doskonały nośnik informacji o firmie. A wybór jest naprawdę imponujący. Niemal z każdego przedmiotu możemy stworzyć niebanalny gadżet reklamowy.
Co było popularne w ostatnim roku? Jakie są trendy na rynku akcesoriów firmowych? Zrobiliśmy mały przegląd najciekawszych gadżetów reklamowych w 2019 roku.
Gdy będziesz w pracy, przyjrzyj się dokładnie otaczającym Cię przedmiotom. Na biurku zapewne znajdziesz podkładkę pod myszkę komputerową, pamięć USB, notes, długopis, kalendarz, kubek, smycz z identyfikatorem, zegar, a może i nawet lusterko czy piłeczkę antystresową. Pewnie na co dzień nawet nie zwracasz na to uwagi, ale uwierz nam – te niepozorne przedmioty to idealne miejsce na zamieszczenie logo Twojej firmy! Dzięki temu staną się nośnikiem informacji o marce oraz zwiększą jej rozpoznawalność, a także przywiązanie do niej.
Wybór gadżetów biurowych jest naprawdę ogromny. My stawiamy na akcesoria,
Obecny trend w sektorze gadżetów reklamowych jest bardzo ukierunkowany w stronę eko produktów. W szczególności są to torby bawełniane, które w czasie próby wyeliminowania reklamówek ze sklepów, stały się produktem kultowym. Konsumenci mają świadomość, że w morzach i oceanach pływają setki ton plasku i starają się odpowiedzialnie postępować. Dzięki temu, klienci wybierając gadżet reklamowy, coraz częściej spoglądają w stronę produktów ekologicznych.
Jako że ten bawełniany gadżet jest produktem wielorazowym, możemy z niego korzystać przez bardzo długi okres. Torba
Chyba nie musimy nikogo przekonywać, jak ważny element kampanii marketingowej stanowią gadżety reklamowe. Należy jednak pamiętać, że nawet najlepsze akcesoria firmowe nie pomogą, jeśli nie będą stanowiły części przemyślanej, spójnej strategii. Warto też dokładnie zaplanować budżety na artykuły reklamowe, by ich zakup nie obciążał zbytnio finansów firmy.
Skuteczne gadżety reklamowe to takie akcesoria, które towarzyszą naszym klientom każdego dnia. Dzięki temu podświadomie przywiązują się do danej marki, co nierzadko przekłada się również na ich decyzje zakupowe. Jeśli dodatkowo gadżety te wpłyną na bezpieczeństwo klientów bądź ich bliskich, z pewnością jeszcze bardziej docenią naszą firmę i obdarzą ją zaufaniem. Dlatego warto zainwestować w odblaski reklamowe i zamieścić na nich nadruk pozwalający na identyfikację z daną marką. Najlepiej postawić na prosty, nienachalny przekaz jak np. nadruk w postaci logo firmy.
CamelBak jest firmą amerykańską, dostępną na rynku od 1989 roku. Jej siedziba znajduję się w Pataluma w Kalifornii. Jest pionierem nawadniania i liderem rynku premium wśród bidonów i nie tylko.
Oferta firmy obejmuje unikatowe bidony, kubki, butelki oraz plecaki z wmontowanym systemem nawadniającym. Produkty te posiadają innowacyjne rozwiązania – gdzie przykładem może być nowoczesny ustnik w bidonie, który wypuszcza swobodnie wodę podczas picia, a w momencie odłożenia nie cieknie. Kolejnym atutem firmy jest produkcja wszystkich akcesoriów z przyjaznych, wysokojakościowych oraz ekologicznych materiałów, które pozostają obojętne dla ludzkiego organizmu po zetknięciu z wodą. Produkty posiadają ergonomiczne kształty, dzięki którym pewnie leżą w dłoni, są trwałe i odporne na urazy.
Kubek Peeta 10046901 to wyśmienitej jakości kubek termiczny o nowoczesnym wyglądzie.
Dla zwiększenia izolacji, jego ścianki zostały pokryte miedzią, a sama konstrukcja jest próżniowa. Dzięki tym rozwiązaniom, ciepło utrzymuje się do 8 godzin, a napoje schłodzone aż do 24.
Dodatkowo, jeśli chcemy przez dłuższy czas zachować ciepło, możemy wcześniej cały kubek zalać wrzącą wodą – a później, po jego opróżnieniu, wlać np. kawę. Taka czynność pozwoli przez dłuższy czas cieszyć się ciepłym napojem.
Warto
Kolor ma niebagatelne znacznie w naszym życiu oraz... reklamie. Nad paletą barw często czuwają prawdziwi specjaliści zawiadujący działem kreacji firm, którzy wiedzą, że kolor czerwony czy czarny może stać się skutecznym wabikiem na klienta. Mądre zarządzanie kolorem może przynieść wiele profitów, w tym również ten najważniejszy, który zobaczymy na rosnących słupkach sprzedaży danego produktu.
Badania focusowe na grupach konsumenckich pokazują, że w trakcie kupowania kierujemy się często nie tylko ceną oraz funkcjonalnością produktu, ale i jego estetyką. “Kupując oczami” wybieramy ten produkt, który odpowiada nam po kątem wizualnym - spośród dwóch produktów o zbliżonych parametrach oraz cenie chętniej
Nie każda firma dysponuje dużym budżetem na działania marketingowe. Ograniczone środki finansowe nie muszą jednak oznaczać rezygnacji z promocji. Firmy, które chcą przeznaczyć część swoich środków na reklamę mogą zainwestować np. w kubki reklamowe z nadrukiem, na których będzie widniało logo marki lub grafika nawiązująca do profilu przedsiębiorstwa. To prosty, tani i niezawodny sposób na reklamę.
Gadżety reklamowe, takie jak kubki czy filiżanki reklamowe, zawsze budzą pozytywne skojarzenia. Obdarowana nimi osoba z pewnością doceni