JAKIE GADŻETY BIUROWE Z LOGO POMOGĄ CI PROMOWAĆ FIRMĘ?

Gdy będziesz w pracy, przyjrzyj się dokładnie otaczającym Cię przedmiotom. Na biurku zapewne znajdziesz podkładkę pod myszkę komputerową, pamięć USB, notes, długopis, kalendarz, kubek, smycz z identyfikatorem, zegar, a może i nawet lusterko czy piłeczkę antystresową. Pewnie na co dzień nawet nie zwracasz na to uwagi, ale uwierz nam – te niepozorne przedmioty to idealne miejsce na zamieszczenie logo Twojej firmy! Dzięki temu staną się nośnikiem informacji o marce oraz zwiększą jej rozpoznawalność, a także przywiązanie do niej.

 

Wybór gadżetów biurowych jest naprawdę ogromny. My stawiamy na akcesoria, które są przede wszystkim praktyczne. Dzięki temu mamy pewność, że zarówno obecni, jak i potencjalni klienci czy kontrahenci będą po nie sięgać regularnie, a przez to nasza marka będzie im towarzyszyć każdego dnia. Dlatego polecamy umieścić logo firmowe przede wszystkim na takich przedmiotach jak:

 

  • pamięć USB,
  • przybornik,
  • notes,
  • kalendarz,
  • zegar,
  • podkładka pod mysz komputerową,
  • słuchawki do komputera,
  • kubek,
  • smycz na identyfikator,
  • brelok do kluczy,
  • długopis, ołówek,
  • stacja pogody.

Ciekawym sposobem na to, by zyskać w oczach klienta czy kontrahenta, jest również podkreślenie troski o środowisko naturalne. Dlatego ekologiczne gadżety biurowe z logo zawsze stanowią doskonałe wsparcie wszelkiego rodzaju działań marketingowych. Szczególnie polecamy kubki ze słomy pszenicy bądź bambusowe, a także długopisy z korpusami wykonanymi z surowców pochodzących z recyklingu.

 

Warto również postawić na uniwersalne gadżety z logo, które sprawdzą się nie tylko w biurze, ale też poza nim. Dzięki temu informacje o naszej firmie mają szansę dotrzeć do szerszego grona osób, przez co zwiększy się jej rozpoznawalność. W pracy, na targach, szkoleniach, spotkaniach biznesowych, a także podczas codziennych domowych czynności – odpowiednio dobrane akcesoria reklamowe będą towarzyszyć naszym klientom (obecnym, jak i potencjalnym) na każdym kroku! A stąd już krótka droga do zwiększenia świadomości marki oraz przywiązania do niej, co z kolei przełoży się na zwiększenie zysku firmy.