ZESTAWIENIE NAJCIEKAWSZYCH GADŻETÓW REKLAMOWYCH W 2019 R.

Z roku na rok przybywa zwolenników designerskich, a przy tym funkcjonalnych gadżetów reklamowych. Nie ma w tym nic dziwnego – to doskonały nośnik informacji o firmie. A wybór jest naprawdę imponujący. Niemal z każdego przedmiotu możemy stworzyć niebanalny gadżet reklamowy.

 

Co było popularne w ostatnim roku? Jakie są trendy na rynku akcesoriów firmowych? Zrobiliśmy mały przegląd najciekawszych gadżetów reklamowych w 2019 roku.

 

Elektronika

 

Pamięć USB, słuchawki, smartwatch, kamery, głośniki, budziki, stacje pogody – tego rodzaju gadżety reklamowe cieszą się coraz większą popularnością. Elektronika należy do droższych rozwiązań, ale za to niebywale opłacalnych! Podarowanie na przykład dobrego głośnika z logo firmy zwiększa prestiż marki w oczach klienta oraz kontrahenta.

 

Akcesoria sportowe

 

Coraz bardziej popularny staje się zdrowy, aktywny tryb życia. Rozwija się również rynek akcesoriów sportowych. Podczas treningu niezastąpione są sportowe opaski na rękę, etui na telefon, ręczniki chłodzące, maty do ćwiczeń, klocki do jogi, rowerowe torebki i inne akcesoria, które w prosty sposób można przekształcić w narzędzia marketingowe. Coraz więcej osób sięga również po bidony na wodę i napoje izotoniczne.

 

Artykuły piśmiennicze

 

Długopisy, ołówki, notesiki, zakreślacze, flamastry, pióra – to uniwersalne gadżety, które nigdy nie wyjdą z mody. Są praktyczne i sięgamy po nie niemal każdego dnia. Nie można zatem ignorować ich roli w marketingu firmy.

 

Kubki i filiżanki

 

Klasyka gadżetów reklamowych – kubki oraz filiżanki. Chyba nie ma osoby, która by z nich nie korzystała. W pracy, w domu, podczas spotkania towarzyskiego… Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez kubka ulubionej herbaty bądź filiżanki aromatycznej kawy.

 

Akcesoria na plażę

 

Latem na plażach królowały daszki przeciwsłoneczne, piłki plażowe, kosze piknikowe, dmuchane koła, poduszki do pływania, maty, wachlarze, koce, torby izotermiczne, a także okulary przeciwsłoneczne – nic zatem dziwnego, że wiele firm postanowiło wykorzystać je jako gadżety reklamowe.