Gadżety reklamowe w 2001 roku w dalszym ciągu cieszyły się ogromna popularnością. Rynek gadżetów reklamowych rozwija się, proponując coraz to nowe rozwiązania.Personalizowane gadżety biurowe, wykorzystywane przez przedsiębiorców w celach marketingowych to w dalszym ciągu doskonała możliwość poprawy rozpoznawalności marki oraz nastroju pracowników. Okazuje się, że 2021 rok obfitował w liczne trendy, za którymi nasza firma skutecznie podążała, oferując coraz lepsze gadżety reklamowe. Sprawdźmy jeszcze raz wszystkie najbardziej popularne nurty w branży.
Nurty ekologiczne, które są ściśle powiązane z dbaniem o środowisko naturalne w 2021 roku w dalszym ciągu miały się bardzo dobrze. Zdecydowanie lepiej jest kupować ekologiczne gadżety lub z elementami papierowymi lub materiałowymi niż plastikowe. Dlatego w naszym sklepie największą popularnością cieszyły się te elementy, które nadają się do ponownego wykorzystania, recyklingu lub w krótkim czasie rozłożą się.
Z tego samego powodu dużą popularnością cieszyły się kubki termiczne. Możliwość wykorzystania swojego kubka podczas wizyty w kawiarni zamiast powiększania powierzchni wysypisk śmieci przez korzystanie z jednorazowych to doskonała okazja do dbania o środowisko. Dodatkowo wiele kawiarni oraz restauracji wprowadziło zniżki dla osób, które przyjdą z własnym kubkiem.
Skoro można wykorzystywać swoje naczynia do picia ulubionej kawy z kawiarni, to dlaczego nie spersonalizować ich jeszcze mocniej? W branży gadżetów reklamowych w nurcie zero waste nadal popularne jest dodawanie ozdób oraz napisów, które jasno wskazują na charakter, upodobania lub ulubione czynności właściciela.
Trendem, który z uwagą obserwowaliśmy w 2021 roku było również personalizowanie artykułów biurowych, które były wykorzystywane w siedzibach konkretnych firm. Kubek, myszka, podkładka lub breloczek z logo konkretnego przedsiębiorstwa zawsze jest kojarzone ze znacznie lepszymi nastrojami oraz warunkami pracy niż w przypadku zastosowania klasycznych gadżetów, które nie są w żaden sposób personalizowane.
Właściciele przedsiębiorstw chcą w ten sposób nie tylko zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, ale również wykonać miły gest w stronę sowich pracowników, którzy otrzymują drobny upominek przypominający im o miejscu pracy.
Gadżety reklamowe wykorzystywane w biurze były również kupowane w 2021 roku w celach promocyjnych dla dostawców, wspólników oraz inwestorów. Kupowane były na liczne targi, finalizacje transakcji pomiędzy przedsiębiorstwami oraz w celu przekazania gadżetów biurowych w ramach podziękowania za współpracę.
Można więc podsumować, że ostatni rok obfitował w personalizację oraz jeszcze mocniejszy nacisk na ekologiczne podejście do zarządzania gadżetami będącymi własnością przedsiębiorstwa. Dzięki temu wielu przedsiębiorców postawiło na rozwój oferty gadżetów przy okazji zwiększając budżet na reklamę. Było to w większości przypadków bardzo opłacalne, ponieważ podniosło poziom znajomości konkretnych marek.
Największą popularnością w dalszym ciągu cieszą się kubki termiczne oraz przenośne pamięci USB. Są to przedmioty wykorzystywane na co dzień w pracy biurowej oraz wspierające codzienną produktywność. Dlatego mając do wyboru liczne produkty z logiem firmy przedsiębiorcy najczęściej decydowali się na te, które będą mogły być później wykorzystane w dowolny sposób przez obdarowane osoby.
W dalszym ciągu największą popularnością cieszą się liczne gadżety reklamowe. Szczególnie są to gadżety biurowe. Dzięki nim możliwe jest dbanie o rozpoznawalność marki oraz o dobre nastroje klientów i pracowników.