Gadżety reklamowe to najskuteczniejszy i najtańszy sposób na nawiązanie relacji z klientami oraz umocnienie pozytywnego postrzegania marki. Przedstawiamy Państwu przegląd modnych artykułów reklamowych, którymi obdarujecie klientów oraz współpracowników. Kalendarze, smycze, długopisy, notesy i pamięć USB to akcesoria promocyjne, które warto włączyć do swojej strategii marketingowej.
Gadżety reklamowe, żeby przyniosły spodziewany efekt, powinny spełniać kilka warunków. Pierwszym z nich jest praktyczność. Jeśli prezent jest bezużyteczny, nie przysłuży się firmie i nie będzie pracować na pozytywny wizerunek biznesu. Oprócz praktycznego wymiaru, nie bez znaczenia będzie także sam wygląd. Upominki powinny być estetyczne tak, żeby zachęcały użytkowników do jeszcze częstszego korzystania. Kalendarze, smycze, długopisy, notesy oraz pamięć USB to akcesoria, które w pełni spełniają powyższe kryteria.
Gadżet reklamowy, który pokazuje datę to świetny sposób na wyeksponowanie logo i nazwy firmy. Kalendarze to jedne z popularniejszych akcesoriów promocyjnych, które wręczamy klientom oraz kontrahentom. Obdarowani chętnie po nie sięgają w trakcie spotkań biznesowych czy ustalania planów na kolejny tydzień. Kalendarze są dostępne w wielu wariantach, dzięki czemu możemy z łatwością różnicować upominki reklamowe. Terminarze z podziałem na tygodnie i miesiące występują m.in. w tradycyjnej formie na ścianę. Taka forma podarunku umożliwia wyeksponowanie logo firmy wraz z nazwą, produktów oraz usług. Kalendarze tego typu posiadają dużą powierzchnię, którą można spożytkować właśnie na reklamę. Dobrym i praktycznym pomysłem są także modele biurkowe. Kalendarze w tej formie można wykorzystać na wiele sposobów. Planując zainwestowanie w prezentu z półki premium możemy natomiast rozważyć zakup partii prezentów np. dla klientów strategicznych w formie eleganckich notesów z kalendarzem.
Smycze reklamowe cieszą się równie dużym zainteresowaniem, co kalendarze i nie traci na aktualności od wielu lat. Smycze to akcesoria reklamowe o dużym potencjale marketingowym. Są tanie, dzięki czemu można je rozdawać w dużych ilościach w trakcie eventów bądź jako drobiazg do zakupów oraz niezwykle praktyczne. Klienci przyjmują je chętnie, ponieważ mogą wykorzystać smycze w codziennym życiu. Można do nich przypiąć klucze do biura czy mieszkania, wpiąć do nich identyfikator czy etui z telefonem lub kartami. Smycze oraz taśma, z której są zazwyczaj wykonane, to znakomite miejsce na umieszczenie rzucającego się w oczy logo czy hasła reklamowego. Będą one tym bardziej widoczne, że smycze nosimy zazwyczaj w mocno wyeksponowanym miejscu, czyli na szyi.
Kolejnym modnym i tanim gadżetem po kalendarzach oraz smyczach reklamowych, o którym powinniśmy pomyśleć, są długopisy z nadrukiem. To upominek, który zawsze się przydaje i jest niezwykle potrzebny na co dzień podczas podpisywania różnych dokumentów, przygotowywania listy zakupów czy spisywania swoich planów na nadchodzący dzień w notesie. Długopis w charakterze gadżetu reklamowego jest, zdaniem wielu specjalistów z branży marketingowej, najtańszym i najskuteczniejszym narzędziem na zwiększenie rozpoznawalności marki. Jeśli zwykły długopis wydaje nam się zbyt przewidywalnym prezentem, postawny na przyrząd do pisania w mniej tradycyjnym wydaniu – z linijką, latarką czy z dołączonymi spinaczami.
A jeśli już o długopisach mowa... Do tego gadżetu warto dorzucić praktyczne notesy z nadrukiem. Oprawiony w okładkę z bambusa, miękką skórkę lub tradycyjną teksturę, będzie niezastąpiony zawsze wtedy, kiedy zajdzie potrzeba zanotowania czegoś na szybko długopisem. Notesy to świetna metoda na obdarowanie klientów oraz współpracowników, którzy od tej pory będą zawsze mieć pod ręką brulion z nazwą firmy oraz logo marki. Po notesy ze znakami firmowymi warto sięgnąć w trakcie spotkania biznesowego - szczegół ten nie ujdzie uwadze rozmówców, którzy będą postrzegać firmę w kategoriach profesjonalnego przedsiębiorstwa dbającego o wizerunek.
Chcąc zyskać przychylność klientów pomyślny też o pendrive z logo. To wyjątkowi modny, stosunkowo tani i bardzo pożądany gadżet, który umożliwi nam zgrywanie plików, zdjęć oraz dokumentów i przenoszenie ich na różne nośniki. Pamięć USB jest też kompaktowych rozmiarów, co nie nastręcza problemów z przechowywaniem. W dobie, kiedy większość aspektów naszego życia uległa cyfryzacji, pamięć USB może okazać się wyjątkowo skutecznym prezentem promocyjnym. Pamięć USB, choć niewielka, posiada miejsce na logo marki, dzięki czemu stanowi kolejny pomysł na utrwalenie wizerunku biznesu.