Idealne breloki reklamowe dla Twojej firmy

Brelok reklamowy to mała rzecz o wielkiej mocy. Można przypiąć go do kluczy, do plecaka, bagażu, a nawet smyczy. Jak sprawić, by zwyczajne breloki reklamowe stały się prawdziwym hitem? Podpowiadamy.

Przeczytaj także:

Breloki reklamowe - wybierz idealny design dla Twojej firmy

Breloki reklamowe z logo są praktyczne i użyteczne, ale też nie pozbawione fantazji. I właśnie o to chodzi! Wybierz takie, które będą wywoływały skojarzenia, które będą zabawne, albo takie, które staną się nie tylko gadżetem do kluczy, ale przy okazji będą pełnić jakąś dodatkową funkcję - na przykład otwieracza czy adresatki.

Design breloków powinien odpowiadać albo identyfikacji wizualnej firmy (na przykład poprzez zamawianie wyłącznie breloczków z logo wykonanych ze stali nierdzewnej) albo danej kampanii reklamowej (na przykład gadżety ekologiczne z naturalnych materiałów).

Jak wybrać idealne breloki reklamowe dla Twojej firmy? Praktyczne wskazówki i inspiracje

Personalizowane breloki z logotypem marki mogą stać się viralem. Musisz jednak wybrać je z rozmysłem i opracować ciekawą strategię marketingową. Oto kilka pomysłów.

        • Bezpieczeństwo przede wszystkim - kampania zachęcająca do tego, aby chronić siebie i dzieci poprzez odblaskowe breloczki personalizowane. Im więcej im, tych lepiej! Warto przyczepić je go plecaka, do kurtki i torebki. Dzięki temu każda osoba będzie lepiej widoczna po zmroku.
        • Poradź sobie w każdych warunkach - w takiej kampanii możesz wybrać na przykład breloki-latarki, breloczki do kluczy do domu, które jednocześnie będą scyzorykiem. Idealnie sprawdzą się na przykład podczas podróży!
        • Personalizowane breloki do kluczy, które są sprytne - to naprawdę duże pole do popisu. Breloczek z wyciąganą miarką, pełniący funkcję żetonu do sklepowego wózka, albo który jednocześnie stanie się etui na klucze! W ten sposób breloczek z logo jest czymś więcej niż tylko ozdobą.

Personalizowane breloczki z logo, czyli prze wszystkim liczy się pomysł

Zastanów się, czy breloki reklamowe z logotypem marki mają bawić, kojarzyć się z pasją, czy raczej pełnić funkcję gadżetów do wielu zadań jednocześnie.

Jeżeli breloczki z logo firmy mają pełnić funkcję ozdoby, zwróć uwagę na kilka aspektów:

        • Powinny być bardzo lekkie, aby nie stawać się dodatkowym ciężarem na przykład w torebce czy kieszeni
        • Stawiaj ma małe gabaryty breloczków. Przy dużym zestawie kluczy nie potrzeba dużego breloka
        • Wybieraj bardzo trwałe materiały - powierzchnia breloków z logo powinna być odporna na ścieranie i zarysowania
        • Stawiaj na stonowane i uniwersalne kolory

Mały, estetyczny breloczek na przykład w kształcie roweru 3D czy zwierzątka będzie się kojarzył z pasją lub czymś co kochamy. Do takiego przedmiotu można się przywiązać!

Polecane produkty z kategorii breloki:
  1. Brelok ARBORE
    od 1,93 zł Netto
    Cena jednostkowa : 3,11 zł Poniżej 1,93 zł
  2. Brelok AMARE
    od 1,93 zł Netto
    Cena jednostkowa : 3,11 zł Poniżej 1,93 zł
  3. Brelok JUNG
    od 3,08 zł Netto
    Cena jednostkowa : 4,96 zł Poniżej 3,08 zł
  4. Brelok do kluczy z aluminium z recyklingu, otwieracz do butelek, lampka LED
    od 5,60 zł Netto
    Cena jednostkowa : 7,27 zł
  5. Brelok do kluczy
    od 6,23 zł Netto
    Cena jednostkowa : 8,09 zł
  6. Brelok do kluczy, lampka LED | Jesse
    od 1,09 zł Netto
    Cena jednostkowa : 1,42 zł Poniżej 1,09 zł
  7. Brelok do kluczy, lampka LED | Jesse
    od 1,09 zł Netto
    Cena jednostkowa : 1,42 zł Poniżej 1,09 zł
  8. Brelok do kluczy, lampka LED | Jesse
    od 1,09 zł Netto
    Cena jednostkowa : 1,42 zł Poniżej 1,09 zł

8 Item(s)

Marketing, który zapada w pamięć – przegląd nowoczesnych breloków reklamowych polecanych przez Gift Design

        • Breloki z logo 3D - są niewielkie i lekkie, a jednocześnie bardzo estetyczne. Mogą kojarzyć się bezpośrednio z profilem Twojej firmy (na przykład transportem, podróżą) lub z czymś, co wszyscy kochamy (na przykład z wakacjami).
        • Breloczki reklamowe z logo zamiast klasycznych wizytówek - dlaczego nie? To ciekawa i nietuzinkowa forma reklamy. Wizytówka w postaci breloczka jest bardzo trwała, może mieć ciekawy design i kształt.
        • Breloki reklamowe ze zdjęciem - chodzi o klasyczne breloczki z szybką, gdzie oprócz danych firmy każdy może z drugiej strony włożyć zdjęcie lub dowolną grafikę. W ten sposób brelok staje się… podwójnie personalizowany!
        • Breloczek z logo ekologiczny - a więc wykonany z metali, drewna i szkła. Dzięki temu może się wpisywać w ekologiczną narrację marki. Eko gadżety nie wychodzą z mody i są bardzo pożądane w każdej branży.
        • Zestaw breloków dla całej rodziny - komplety kluczy są do siebie łudząco podobne, dlatego możesz podarować klientowi komplet minimalistycznych breloczków w różnych kolorach. W ten sposób każdy domownik będzie mógł personalizować swoje klucze i już nigdy się nie pomyli. Proste, a jednak - bardzo życiowe. Co ważne, breloki to także świetne gadżety samochodowe. Możesz przypiąć je w wielu miejscach w aucie i oczywiście dołączyć do kompletu kluczy (także zapasowego).

Reasumując - jak stworzyć idealne breloki reklamowe dla Twojej firmy?

Pamiętaj, że każdy gadżet reklamowy powinien wyróżniać się jakością i użytecznością. W ten sposób sprawiasz, że będą one w stałym użyciu, a nie staną się kolejnym zbędnym przedmiotem, który zostanie wyrzucony w trakcie przeprowadzki. Gadżety są nie tylko formą promocji, ale także komunikacji - pokazują, czy firma stawia na jakość i estetykę, czy potrafi przygotować atrakcyjną kampanię i przewidzieć potrzeby klientów i pracowników.

Jakie więc powinny być personalizowane breloki do kluczy?

        • Wykonane z materiałów wysokiej jakości
        • Wielofunkcyjne i przydatne w różnych okolicznościach
        • Rozmiarem i kształtem dostosowane do potrzeb klientów
        • Atrakcyjne wizualnie. Powinny zachęcać do tego, aby ktoś przypiął je do kluczy czy plecaka

Breloczki reklamowe, podobnie jak długopisy, kubki, smycze i artykuły biurowe to podstawowe gadżety, które powinna mieć na wyposażeniu każda profesjonalna marka.