Firmy z różnych branż stale korzystają z gadżetów reklamowych. W ten sposób budują prestiż marki i angażują klientów. Skoro jednak konkurencja jest tak mocna, jak się wyróżnić? Oto kilka praktycznych wskazówek.
Przeczytaj także:
Oryginalne, czyli jakie? Przede wszystkim spełniające jakąś funkcję, odpowiadające na potrzeby klienta. Długopis to potrzebny gadżet reklamowy, który musi być w ofercie. Jednak nie jest on na tyle oryginalnym, by podarować go klientowi jako prezent. Co innego słuchawki reklamowe albo termosy z logo. Tu mamy do zaoferowania coś, co znacząco się wyróżnia:
Przedmioty sygnowane logo możemy podzielić na dwie kategorie: oryginalne gadżety promocyjne oraz niezbędne gadżety, które świadczą o prestiżu marki - na przykład breloki reklamowe, długopisy, czy po prostu szeroko pojęte gadżety biurowe.
Innowacyjne gadżety reklamowe nie muszą wymyślać świata na nowo, ale powinny kreować chęć posiadania. Czyli mówiąc najprościej: stawiaj na połączenie użyteczności z designem. Oto kilka pomysłów, które cieszą się niesłabnącą popularnością wśród klientów.
#1 Kieruj się przydatnością, nie ceną
Lepiej kupić mniejszą liczbę oryginalnych gadżetów promocyjnych niż mnóstwo drobnych gadżetów słabej jakości, które zalegną w magazynie.
#2 Oryginalne gadżety z logo nie muszą wiązać się z Twoją branżą
Przy wyborze stawiaj na gadżety pasujące do jak największych grup docelowych. Na przykład termosy z logo nadadzą się dla osób w każdym wieku, zarówno aktywnych, jak i tych, którzy wolą spędzać czas w samochodzie.
#3 Wybieraj produkty wielokrotnego użytku
Oczywiście poza gadżetami biurowymi. Jednak upominek powinien być przedmiotem, który może zostać z klientem nawet na lata.
#4 Wybieraj ekologiczne gadżety
A więc takie, które powstają z naturalnych materiałów (metal, drewno, szkło, bawełna). Ekologia to mocny trend, który jest już standardem!
#5 Pamiętaj o kreatywnych gadżetach reklamowych dla dzieci
Rodzice uwielbiają dostawać prezenty dla najmłodszych. Dlatego zawsze warto mieć pod ręką coś wyjątkowego. Polecamy zwłaszcza gry logiczne i przybory do rysowania. Umilą każdą podróż i zawsze się sprawdzają.
Przygotowując upominki firmowe składające się z gadżetów reklamowych warto stworzyć uzupełniające się pakiety.
Oryginalne gadżety promocyjne złożone w zestawy pokażą, że firma rozpoznaje potrzeby klientów i potrafi tworzyć naprawdę ciekawe prezenty. A przecież nic nie daje takiej satysfakcji, jak trafiony upominek!
Reasumując - jak sprawić, by gadżety reklamowe wyróżniały Twoją firmę na tle innych?
Pomysłowe upominki reklamowe powinny być przydatne i jakościowe.