Butelka termiczna z logo firmy

Targi branżowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na to, by przyciągnąć nowych klientów, wybić się na tle konkurencji i pokazać ofertę firmy osobom, które są realnie zainteresowane takim typem produktów i usług. Nic tak dobrze nie wspiera naszych działań marketingowych, jak odpowiednio dobrany zestaw gadżetów reklamowych. Które z nich warto zabrać ze sobą na targi branżowe?

Przeczytaj także:

Gadżety na targi – nieodłączny element branżowych wydarzeń

Targi branżowe to wydarzenia, które skupiają w sobie przedstawicieli wielu firm i klientów, którzy są zainteresowani danymi usługami i produktami. W wielu przypadkach to właśnie tego typu targi stanowią punkt kulminacyjny działań reklamowych, w którym mamy w końcu okazję dać z siebie wszystko i zaprezentować swoją ofertę z najlepszej strony

Targi branżowe to z jednej strony świetny sposób na poprawę widoczności marki, z drugiej jednak spore wyzwanie, które wymusza na nas wybicie się na tle konkurencji. W tych działaniach nic nie pomaga lepiej, niż dobrze dobrany zestaw gadżetów reklamowych, który nie tylko ułatwi przełamanie pierwszych lodów z klientem, co również pozwoli na wzbudzenie w nim pozytywnych emocji i zaufania, które jest tak istotne podczas sprzedaży.

W co powinno być wyposażone profesjonalne stoisko firmowe na targach?

Gadżety na targi to jedno, ale zacznijmy od początku, czyli od wyposażenia naszego stoiska podczas targów. To klucz do zwiększenia widoczności i poprawy atrakcyjności naszego wizerunku podczas tego typu eventów. Jak to z reguły bywa, każda firma ma do zagospodarowania pewien określony obszar, w ramach którego może rozstawić własne meble wystawowe lub skorzystać z tych, które są udostępniane przez organizatora.

Istotne jest, by skupić się na odpowiednim zaprojektowaniu całego stoiska tak, by wyglądało ono schludnie i atrakcyjnie, ale żeby przede wszystkim zapraszało do wizyty. A zatem nie możemy zapomnieć o odpowiednim oświetleniu, materiałach reklamowych takich jak banery, plakaty, rollupy i ścianki reklamowe. Cała ta infrastruktura powinna być spójna pod kątem identyfikacji wizualnej i estetyczna, co pozwoli poczynić pierwszy krok w stronę nawiązania interakcji z klientem.

Polecane produkty
  1. Butelka z pojedynczą 750ml
    od 11,34 zł Netto
    Cena jednostkowa : 14,54 zł
  2. Butelka z pojedynczą 500ml
    od 9,44 zł Netto
    Cena jednostkowa : 12,11 zł
  3. Butelka z ceramiką 420 ml
    od 27,20 zł Netto
    Cena jednostkowa : 34,88 zł
  4. Butelka dwuścienna 500 ml
    od 25,95 zł Netto
    Cena jednostkowa : 33,26 zł
  5. Kubek dwuścienny 350 ml
    od 18,14 zł Netto
    Cena jednostkowa : 23,25 zł
  6. Kubek dwuścienny 250 ml
    od 15,51 zł Netto
    Cena jednostkowa : 19,89 zł
  7. Butelka dwuścienna 320 ml
    od 27,71 zł Netto
    Cena jednostkowa : 35,53 zł
  8. Butelkadwuścienna 500 ml
    od 25,95 zł Netto
    Cena jednostkowa : 33,26 zł

8 Item(s)

Na jakie gadżety reklamowe na targi postawić?

Jakie gadżety reklamowe w promocji marki sprawdzą się na targach branżowych? Warto zainwestować w produkty, które będą spójne z charakterem eventu. Oczywiście ważne jest, by skupić się na naszej branży - potrzebach klientów i specyfice realizowanych działań. Takie podejście pozwoli nieco wybić się na tle konkurencji i zapewnić optymalny zwrot z takiej inwestycji.

Oczywiście oprócz typowo branżowych gadżetów, nie możemy zapomnieć o tradycyjnych, uniwersalnych prezentach, które znane są od dawna, ale wciąż cechują się dużą skutecznością. Wszystkie gadżety powinny mieć jeden wspólny mianownik - dobrze wyeksponowane logo lub nazwę firmy, dzięki czemu zostaniemy w pamięci klienta nieco dłużej, niż jedynie podczas targów. Warto też pamiętać, że gadżety eko reklamowe są dzisiaj na topie i to właśnie w ten segment produktów powinniśmy inwestować najwięcej.

Przegląd najlepszych gadżetów dla firm, które idealnie sprawdzą się na targach

Jakie gadżety na targi z logo sprawdzą się najlepiej podczas eventów branżowych? Spośród wielu propozycji warto wymienić przede wszystkim:

  • kubki termiczne z logo firmy - ponadczasowy gadżet, który wciąż chętnie przyjmowany, zostanie z klientem nieco dłużej. Kubki termiczne to funkcjonalne akcesorium, które pozwoli mu wypić kawę w podróży lub podczas drogi do pracy.
  • butelki na wodę - w dobie działań skupionych na ochronie środowiska klienci doceniają akcesoria, które promują tę ideę i zachęcają do redukcji liczby zużywanego plastiku. Wielorazowe butelki reklamowe na wodę to strzał w dziesiątkę a dobrze wyeksponowane logo pozwoli na zwiększenie widoczności naszej marki.
  • głośniki reklamowe - klienci są coraz bardziej wymagający pod względem gadżetów reklamowych, dlatego też idąc w stronę spełniania ich potrzeb, firmy inwestują w nieco droższe gadżety elektroniczne. Świetnym przykładem może być głośnik reklamowy, który połączony z telefonem zapewni odpowiednią atmosferę na imprezach lub innych spotkaniach.
  • gadżety plażowe - marketing zorientowany na obecną porę roku, okoliczności i tego typu sytuacje od zawsze stanowił bardzo skuteczną strategię. Latem warto postawić na gadżety plażowe, które z pewnością zostaną wykorzystane podczas najbliższego urlopu. Ręczniki kąpielowe, parawany, parasole, piłki plażowe, torby materiałowe - to wszystko z wydrukowanym logo firmy zapewni optymalną widoczność naszej marki także na plaży.

Drobne upominki dla klientów, czyli jak budżetowo wyposażyć targowe stoisko?

Eventy branżowe to inwestycja, która domyślnie powinna zwrócić się w dłuższym okresie czasu. Nie zawsze jednak przedsiębiorstwo ma budżet na organizację stoiska i zakup jakościowych, wybijających się na tle konkurencji gadżetów. Dlatego też coraz częściej stawiamy na budżetowe rozwiązania, które przy odrobinie inwencji twórczej będą równie atrakcyjne, co kosztowne upominki reklamowe.

Gadżety biurowe, takie jak długopisy, magnesy z logo firmy, słodycze reklamowe czy smycze - to stały repertuar gadżetów, który nigdy nie znudzi się klientom i który znacznie zmniejszy koszt wyposażenia stoiska targowego. Pamiętajmy jednak, że gadżety same w sobie nie sprzedają naszej usługi i produktu - do tego potrzeba profesjonalistów, którzy zaprezentują ofertę w odpowiedni sposób. Gadżety mogą stanowić zachętę i wsparcie w procesie sprzedaży, jednak to właśnie w umiejętności sprzedażowe pracowników warto zainwestować najwięcej.