Termosy z logo - idealny gadżet reklamowy dla Twoich klientów

Planując strategię marketingową, nie zapomnij o gadżetach reklamowych. Pamiętaj jednak, że nowoczesne gadżety muszą być praktyczne, świetnie wykonane i estetyczne. Przykład? Termosy z logo. Zastanowimy się dzisiaj, jak wykorzystać je w promocji marki.

 

Przeczytaj także:

Termosy z logo - gorący trend w promocji marki, niezależnie od pory roku

Dlaczego termosy reklamowe z logo są strzałem w dziesiątkę, jeżeli chodzi o strategię marketingową? To gadżet, który przyda się każdemu. Termosów w domu nigdy za wiele, bo zabieramy je ze sobą do pracy, w podróż, na spacer, czy na urlop. Jeżeli termos reklamowy jest wysokiej jakości, stanie się hitem. A co decyduje o solidnym wykonaniu?

  • Termos musi być szczelny
  • Powinien trzymać wysoką lub niską temperaturę płynu przez minimum kilka godzin
  • Powinien być poręczny, idealny do zabrania ze sobą na szlak czy do samochodu

Termosy wykorzystujemy o każdej porze roku, co jeszcze mocniej podbija użytkowość tego gadżetu. A eleganckie termosy do kawy szybko stają się viralem - w końcu każdy lubi korzystać z czegoś, co jest niezwykle praktyczne, ale też podoba się innym.

Jak wykorzystać termosy z logo w strategii marketingowej?

Termos kojarzy się z zadbaniem o siebie. Zimą zawsze pod ręką mamy gorący napój, latem - coś, co nas ochłodzi. A to wszystko dzięki termosowi z grawerem, który otrzymaliśmy w prezencie od marki. Dlatego warto pokazywać takie gadżety, jako sposób na umilenie sobie życia i podniesienie jego komfortu. Termosy z logo firmy spodobają się w zasadzie każdej grupie docelowej, na przykład:

  • Osobom aktywnym i uprawiającym sport
  • Podróżnikom i miłośnikom wycieczek
  • Osobom, które lubią spędzać czas na świeżym powietrzu
  • Kierowcom samochodów
  • Osobom, które pracują poza domem

Przygotowując strategię warto wymyślić wyzwanie (na przykład latem picie wody, zimą robienie smakowych herbat lub kaw), hasło lub hasztag. To bardzo motywuje, aby gadżety takie jak termosy metalowe pokazywać w social mediach.

Polecane produkty z kategorii termosy:
  1. Ocean Bottle GO izolowany bidon na wodę o pojemności 500 ml-Sun Orange
    od 151,98 zł Netto
    Cena jednostkowa : 192,38 zł
  2. Mepal Vita butelka na wodę z tritanu o pojemności 700 ml-Zielony szałwiowy
    od 50,77 zł Netto
    Cena jednostkowa : 64,26 zł
  3. Mepal Vita butelka na wodę z tritanu o pojemności 500 ml -Zielony szałwiowy
    od 44,58 zł Netto
    Cena jednostkowa : 56,43 zł
  4. Baseline Rise bidon o pojemności 750 ml z wieczkiem zaciskowym-Biały
    od 10,13 zł Netto
    Cena jednostkowa : 12,83 zł
  5. Baseline Rise bidon o pojemności 750 ml-Biały
    od 9,49 zł Netto
    Cena jednostkowa : 12,02 zł
  6. Baseline bidon o pojemności 500 ml z wieczkiem zaciskowym-Biały
    od 9,60 zł Netto
    Cena jednostkowa : 12,15 zł
  7. Baseline Rise bidon o pojemności 500 ml-Biały
    od 9,17 zł Netto
    Cena jednostkowa : 11,61 zł

8 Item(s)

Co należy wziąć pod uwagę wybierając termos jako gadżet reklamowy?

Przede wszystkim jego jakość. Wspominaliśmy już o solidnym wykonaniu. Dzięki temu termos z własnym grawerem będzie w użytku i posłuży przez lata. Warto dodać, że obecnie termosy w różnych odsłonach, a zwłaszcza kubki termiczne stały się bardzo modne, co widać w trendach mediów społecznościowych. Warto to wykorzystać! Możesz także stworzyć ciekawy komplet i dołożyć do termosu filiżanki reklamowe.

Termosy z logo powinny mieć nowoczesny design. Lubimy pić z eleganckich naczyń!

W jaki sposób można spersonalizować termos reklamowy?

Techniki zdobienia i personalizacji gadżetów reklamowych to między innymi grawer laserowy, który idealnie nadaje się do metalu czy drewna. Jest trwały i bardzo estetyczny. W przypadku kubków termicznych z drewnianymi elementami można również wykorzystać metodę tłoczenia za pomocą specjalnie przygotowanej formy.

Termos personalizowany czy w wersji standard: co najchętniej wybierają klienci?

Największą popularnością cieszą się bez wątpienia personalizowane termosy. Dlaczego?

  • Personalizacja stała się przełomem w branży marketingowej. Nadanie przedmiotowi czy usłudze indywidualnego charakteru zmienia nastawienie klienta. Gadżet staje się wartościowszy, ma osobisty charakter, o wiele łatwiej się do niego przekonać.
  • Gadżety personalizowane chcemy zostawić dla siebie, nie przekazujemy ich dalej.
  • Dyskretny logotyp marki nie tylko nie razi na gadżecie reklamowym, ale może podnieść jego wartość. Jest dowodem na to, że firma stara się i zabiega o klienta, podarowując coś jakościowego.

Termos z własnym nadrukiem - opowieść o firmie?

Wspominaliśmy już o tym, że termosy to gadżety specyficzne, kojarzące się z podróżami, komfortem, zaradnością, byciem na świeżym powietrzu. Mogą stać się powodem, dla którego ktoś zacznie chętniej spacerować, ktoś poczuje się lepiej na górskim szlaku, albo ugasi pragnienie lodowatą wodą w czasie rowerowej wycieczki za miasto.

Łatwo dobudować do tego filozofię marki, ciekawe przesłanie. Termosy metalowe albo kubki łatwo połączyć w pakiety z gadżetami z różnych kategorii:

  • Sport i zdrowie
  • Ekologia
  • Podróże
  • Hobby

Zwracamy uwagę zwłaszcza na aspekt ekologiczny, który zyskał na znaczeniu. W wieli kawiarniach pojawienie się z własnym kubkiem termicznym lub termosem oznacza tańczą kawę. Posiadanie termosu oznacza znaczącą redukcję kupowania plastikowych butelek. Poza tym, w wielu miejscach wodę otrzymamy za darmo i możemy mieć ją zawsze pod ręką.

Marka, która nie tylko namawia do życia w zgodzie z naturą, ale również daje narzędzia, zyskuje w oczach pracowników i klientów.

Reasumując - dlaczego termosy z logo tak świetnie nadają się na gadżety reklamowe?

  • Są bardzo uniwersalne i przydadzą się każdemu
  • Świetnie się prezentują, to elegancki i jakościowy prezent
  • Są praktyczne, bo nadają się do przechowywania gorących i zimnych napojów
  • Można dostosować je do potrzeb klienta - do wyboru mamy na przykład tradycyjne termosy na kawę albo modne kubki termiczne
  • Są bardzo trwałe, więc będą długo służyć
  • Taki gadżet zawsze będzie przydatnym nawet jeżeli w domu mamy już termos