Planując strategię marketingową, nie zapomnij o gadżetach reklamowych. Pamiętaj jednak, że nowoczesne gadżety muszą być praktyczne, świetnie wykonane i estetyczne. Przykład? Termosy z logo. Zastanowimy się dzisiaj, jak wykorzystać je w promocji marki.
Przeczytaj także:
Dlaczego termosy reklamowe z logo są strzałem w dziesiątkę, jeżeli chodzi o strategię marketingową? To gadżet, który przyda się każdemu. Termosów w domu nigdy za wiele, bo zabieramy je ze sobą do pracy, w podróż, na spacer, czy na urlop. Jeżeli termos reklamowy jest wysokiej jakości, stanie się hitem. A co decyduje o solidnym wykonaniu?
Termosy wykorzystujemy o każdej porze roku, co jeszcze mocniej podbija użytkowość tego gadżetu. A eleganckie termosy do kawy szybko stają się viralem - w końcu każdy lubi korzystać z czegoś, co jest niezwykle praktyczne, ale też podoba się innym.
Termos kojarzy się z zadbaniem o siebie. Zimą zawsze pod ręką mamy gorący napój, latem - coś, co nas ochłodzi. A to wszystko dzięki termosowi z grawerem, który otrzymaliśmy w prezencie od marki. Dlatego warto pokazywać takie gadżety, jako sposób na umilenie sobie życia i podniesienie jego komfortu. Termosy z logo firmy spodobają się w zasadzie każdej grupie docelowej, na przykład:
Przygotowując strategię warto wymyślić wyzwanie (na przykład latem picie wody, zimą robienie smakowych herbat lub kaw), hasło lub hasztag. To bardzo motywuje, aby gadżety takie jak termosy metalowe pokazywać w social mediach.
Przede wszystkim jego jakość. Wspominaliśmy już o solidnym wykonaniu. Dzięki temu termos z własnym grawerem będzie w użytku i posłuży przez lata. Warto dodać, że obecnie termosy w różnych odsłonach, a zwłaszcza kubki termiczne stały się bardzo modne, co widać w trendach mediów społecznościowych. Warto to wykorzystać! Możesz także stworzyć ciekawy komplet i dołożyć do termosu filiżanki reklamowe.
Termosy z logo powinny mieć nowoczesny design. Lubimy pić z eleganckich naczyń!
Techniki zdobienia i personalizacji gadżetów reklamowych to między innymi grawer laserowy, który idealnie nadaje się do metalu czy drewna. Jest trwały i bardzo estetyczny. W przypadku kubków termicznych z drewnianymi elementami można również wykorzystać metodę tłoczenia za pomocą specjalnie przygotowanej formy.
Największą popularnością cieszą się bez wątpienia personalizowane termosy. Dlaczego?
Wspominaliśmy już o tym, że termosy to gadżety specyficzne, kojarzące się z podróżami, komfortem, zaradnością, byciem na świeżym powietrzu. Mogą stać się powodem, dla którego ktoś zacznie chętniej spacerować, ktoś poczuje się lepiej na górskim szlaku, albo ugasi pragnienie lodowatą wodą w czasie rowerowej wycieczki za miasto.
Łatwo dobudować do tego filozofię marki, ciekawe przesłanie. Termosy metalowe albo kubki łatwo połączyć w pakiety z gadżetami z różnych kategorii:
Zwracamy uwagę zwłaszcza na aspekt ekologiczny, który zyskał na znaczeniu. W wieli kawiarniach pojawienie się z własnym kubkiem termicznym lub termosem oznacza tańczą kawę. Posiadanie termosu oznacza znaczącą redukcję kupowania plastikowych butelek. Poza tym, w wielu miejscach wodę otrzymamy za darmo i możemy mieć ją zawsze pod ręką.
Marka, która nie tylko namawia do życia w zgodzie z naturą, ale również daje narzędzia, zyskuje w oczach pracowników i klientów.
Reasumując - dlaczego termosy z logo tak świetnie nadają się na gadżety reklamowe?